Provozní koncepce vlaků osobní dopravy na železniční trati Lovosice - Most
Passenger Trains Operation of Lovosice - Most Railway Line
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kužel Vojtěch
Vedoucí práce
Michl Zdeněk
Oponent práce
Jelínek Jindřich
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2018-09-13Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá železniční osobní a linkovou autobusovou dopravu v rámci integrovaného systému Doprava Ústeckého kraje, konkrétně železniční tratí Obrnice - Čížkovice a oblastí v jejím okolí. Pro řešenou oblast je provedena analýza přepravních vztahů a analýza stávající nabídky spojení. Prověřeny jsou také technologické možnosti vedení vlaků na obnovené trati č. 113 a zavedení pravidelné osobní dopravy. Poslední částí je návrh provozního konceptu na této trati, spolu s přihlédnutím k návazné a souběžné linkové autobusové dopravy. This thesis focuses on passenger rail and bus public transport services within the transport association "Doprava Ústeckého kraje",specifically on the railway line Obrnice - Čížkovice and its vicinity. An analysis of transport relationships in the area as well as of contemporary public transport supply was made. The bounding technological conditions of running trains on the renewed track No. 113 and the introduction of regular passenger service were also examined. The last part is a draft of an operational concept on this railway line, considering connecting and parallel bus services.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16117 [249]