ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Předpovědi počasí na území Prahy za použití rozdílných předpovědních modelů

Weather Forecasts in Prague Using Different Prediction Models

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Kordoš Jakub
Supervisor
Kameníková Iveta
Opponent
Lán Sébastien
Field of study
Profesionální pilot
Study program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Institutions assigning rank
ústav letecké dopravy
Defended
2018-09-18
Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem bakalářské práce je předpovídání počasí na území Letiště Václava Havla v Praze. Cílem práce je zjistit, jak fungují moderní předpovědi počasí, zejména za využití numerických modelů. Praktická část se pak zaměřuje na vytvoření důvěryhodné statistiky z dat o skutečných předpovědích jednotlivých modelů a následného zhodnocení jejich přesnosti, stability a vzájemné závislosti.
 
This thesis deals with weather forecasting on the territory of Václav Havel Airport, Prague. The aim of the thesis is to find out how modern weather forecasts work, especially using numerical models. The practical part of the work focuses on the creation of reliable statistics from real predictions data of individual models and the subsequent evaluation of their accuracy, stability and interdependence.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/79999
View/Open
PLNY_TEXT (3.955Mb)
POSUDEK (353.6Kb)
POSUDEK (219.2Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 16121 [496]

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Porovnání výstižnosti modelů konstrukce z hlediska torzního namáhání 

    Author: Mareš Jakub; Supervisor: Foglar Marek; Opponent: Zíka Petr
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)
    Diplomová práce se zaměřuje na chování půdorysně zakřivených mostů, které jsou namáhány kroucením. V první části diplomové práce jsou shrnuty informace o analyzovaných reálných konstrukcích, obecném kroucení a obecné ...
  • Pokročilý adaptivní tempomat s využitím protokolů ADASIS Horizon 2020 

    Author: Štěrba Jan; Supervisor: Rozhdestvenskiy Dmitry; Opponent: Švandrlík Michal
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-11-30)
    Předmětem práce je analýza současné nabídky na trhu ADAS systémů a představení nového protokolu ADASIS v2, včetně jeho specifikací a možných implementací. Cílem práce je s využitím získaných poznatků navrhnout nový systém ...
  • Development of GT-Power Model of a Gasoline Engine with Low Pressure EGR Suitable for Model-Based Predictive Control of an Air Path 

    Author: Jaroš Jakub; Supervisor: Macek Jan; Opponent: Doleček Vít
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-03)
    To develop an engine complying emission limits, reduce fuel consumption and enhance engine power output is a car manufacture’s task of the last years. New emission limits make this task even more challenging and to fulfil ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV