Zobrazit minimální záznam

Characteristics of CS-23 Category Aircraft with Asymmetric Thrust



dc.contributor.advisorKlesa Jan
dc.contributor.authorHladíková Libuše
dc.date.accessioned2019-02-20T10:50:09Z
dc.date.available2019-02-20T10:50:09Z
dc.date.issued2018-09-06
dc.identifierKOS-695599863705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/79942
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na výpočet letových výkonů letounu s nesymetrickými pohonnými jednotkami a na určení provozního omezení letounu způsobeného rozdílným tahem pohonných jednotek. Létající laboratoří pro letovou zkoušku je letoun Beechcraft King Air 350. Jde o letoun se dvěma turbovrtulovými motory, kde je jedna pohonná jednotka nahrazena výkonnější experimentální pohonnou jednotkou. Pro výpočet původní pohonné jednotky P&W PT-6A-60A se využívá teorie ideálního propulzoru. Výpočet experimentální pohonné jednotky byl proveden v závislosti na matematickém modelu odpovídající výkonové třídě motoru GE Catalyst.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on computing performance of an aircraft with asymmetrical powerplants and on determining operational limitations of the aircraft caused by different thrust of both engines. The flying laboratory for the flight test is Beechcraft King Air 350. It is a twin Turboprop aircraft, on which one engine has been swapped with a more powerful experimental powerplant. The theory of the ideal propulsor was used to determine thrust and effectivity of the original powerplant, the P&W PT-6A-60A. Calculations of the experimental powerplant were based on a mathematical model matching the performance class of GE Catalyst.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectletové výkony,nesymetrické pohonné jednotky,výpočet tahu motoru,létající laboratoř,experimentální pohonná jednotka,teorie ideálního propulzoru,provozní omezení letounucze
dc.subjectflight performance,asymmetrical powerplants,engine thrust calculation,flying test beds,experimental engine,theory of ideal propulsor,operational limitations of the aircrafteng
dc.titleCharakteristiky letounu kategorie CS-23 s asymetrickým tahemcze
dc.titleCharacteristics of CS-23 Category Aircraft with Asymmetric Thrusteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-09-11
dc.contributor.refereePátek Zdeněk
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav letadlové technikycze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam