Pohon tramvajového kola pomocí ojničkové spojky
The drive of the tram wheel by means of a flexible coupling
dc.contributor.advisor | Kolář Josef | |
dc.contributor.author | Folwarczný David | |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T10:48:27Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T10:48:27Z | |
dc.date.issued | 2018-09-09 | |
dc.identifier | KOS-695599822705 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/79849 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem pohonu tramvajového kola pomocí ojničkové spojky u plně odpružených pohonů tramvají. V rešerši jsou popsána konstrukční řešení pohonů jak u klasických, tak také u nízkopodlažních tramvají. Práce analyzuje maximální zástavbové rozměry pro mechanismus ojničkové spojky, dále popisuje rozložení silových účinků na ojničkovou spojku. Mechanismus ojničkové spojky je navržen dle zadaných parametrů a následně zkontrolován pevnostními výpočty. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor thesis deals with the design proposal of the drive of the tram wheel by means of a flexible coupling on the fully sprung tram drives. The research describes the design of drives for both classical and low-floor trams. The thesis analyzes the maximum extension dimensions for the mechanism of a flexible coupling, and also describes distribution of the force effects on the flexible coupling. The mechanism of the flexible coupling is designed according to the given parameters and subsequently checked by strength calculations. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Tramvaj,pohon tramvajového kola,ojničková spojka,konstrukční návrh,pevnostní dimenzování | cze |
dc.subject | Tram,drive of the tram wheel,flexible coupling,design proposal,strength dimensioning | eng |
dc.title | Pohon tramvajového kola pomocí ojničkové spojky | cze |
dc.title | The drive of the tram wheel by means of a flexible coupling | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-14 | |
dc.contributor.referee | Dybala Vojtěch | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 12120 [287]