ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pohon tramvajového kola pomocí ojničkové spojky

The drive of the tram wheel by means of a flexible coupling

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Folwarczný David
Vedoucí práce
Kolář Josef
Oponent práce
Dybala Vojtěch
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
Obhájeno
2018-09-14



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem pohonu tramvajového kola pomocí ojničkové spojky u plně odpružených pohonů tramvají. V rešerši jsou popsána konstrukční řešení pohonů jak u klasických, tak také u nízkopodlažních tramvají. Práce analyzuje maximální zástavbové rozměry pro mechanismus ojničkové spojky, dále popisuje rozložení silových účinků na ojničkovou spojku. Mechanismus ojničkové spojky je navržen dle zadaných parametrů a následně zkontrolován pevnostními výpočty.
 
This bachelor thesis deals with the design proposal of the drive of the tram wheel by means of a flexible coupling on the fully sprung tram drives. The research describes the design of drives for both classical and low-floor trams. The thesis analyzes the maximum extension dimensions for the mechanism of a flexible coupling, and also describes distribution of the force effects on the flexible coupling. The mechanism of the flexible coupling is designed according to the given parameters and subsequently checked by strength calculations.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/79849
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.527Mb)
PRILOHA (36.55Kb)
PRILOHA (34.93Kb)
POSUDEK (185.4Kb)
POSUDEK (162.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [305]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV