Hybridní vozidlo s prodlužovacem dojezdu
Hybrid vehicle with a range extender
dc.contributor.advisor | Toman Rastislav | |
dc.contributor.author | Štěpán David | |
dc.date.accessioned | 2019-02-20T10:43:54Z | |
dc.date.available | 2019-02-20T10:43:54Z | |
dc.date.issued | 2018-09-08 | |
dc.identifier | KOS-695599533805 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/79632 | |
dc.description.abstract | Cílem této bakalářské práce bylo prozkoumat problematiku sériových hybridních vozidel. Rešerše poskytuje přehled hybridních vozidel se zaměřením na sériové hybridy, jejich konstrukci, zaměření a problematiku. V praktické části byl odladěn model vozu BMW i3 v elektrické i hybridní verzi v programu GT-Suite. Model byl parametrizován a byla provedena změna kapacity baterie, instalace dvoustupňové převodovky a úprava spotřeby spalovacího motoru. Byl prozkoumán vliv těchto modifikací a dále stárnutí baterie na spotřebu, dojezd a dynamiku elektrického i hybridního vozu. | cze |
dc.description.abstract | The aim of this bachelor's thesis was to examine the subject of series hybrid vehicles. A theoretical summary of hybrid vehicles was compiled. It then concentrated on series hybrids, focusing on design, purpose and problems. Experimental work consisted of tuning a model of both electric and hybrid BMW i3 in GT-Suite software. The model was parameterized and following changes were executed - battery capacity alternation, two speed transmission installation, range extender parameters modification and battery aging. A set of studies was performed, investigating the influence of those changes on energy consumption, range and drive dynamics. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Hybridní vozidlo,Elektrické vozidlo,Sériový hybrid,Prodlužovač dojezdu,Spotřeba energie,Jízdní cyklus,2stupňová převodovka,GT-Suite | cze |
dc.subject | Hybrid electric vehicle,Electric vehicle,Series hybrid,Range extender,Energy consumption,Driving cycle,Two-speed transmission,GT-Suite | eng |
dc.title | Hybridní vozidlo s prodlužovacem dojezdu | cze |
dc.title | Hybrid vehicle with a range extender | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2018-09-13 | |
dc.contributor.referee | Morkus Josef | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 12120 [297]