Zobrazit minimální záznam

Approach to Art Education at Grammar Schools



dc.contributor.advisorMynaříková Lenka
dc.contributor.authorŠvec Janišová Tereza
dc.date.accessioned2019-02-20T10:43:20Z
dc.date.available2019-02-20T10:43:20Z
dc.date.issued2019-02-09
dc.identifierKOS-599601516205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/79603
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám tématem přístupu k výuce výtvarné výchovy na gymnáziích. Cílem mé práce je zjistit, jak se dívají studenti gymnázií na výuku výtvarné výchovy a v čem vidí její hlavní problémové prvky, na tomto základě pak navrhnout možné zlepšení, co se týče atraktivity předmětu a jeho přínosu pro studenty. Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část za-hrnuje rešerše relevantních odborných zdrojů, v empirické části jsem po vytýčení problémových okruhů sestavila dotazník pro vybranou skupinu žáků a pedagogů gymnázií, následně dotazníkové šetření vyhodnotila a zformulovala závěry. Svou práci bych ráda poskytla učitelům výtvarné výchovy na gymnáziích (předně tam kde probíhalo dotazníkové šetření), kterým by mohla posloužit jako podnět ke zlepšení, co se týče atraktivity předmětu a jeho přínosu pro studenty.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with an approach to art education at grammar schools. The aim of the thesis is to find out how students of grammar schools look at art education courses, what are the main problem issues and to suggest possible im-provements of attractiveness of the subject and its benefit for students. The bachelor thesis is divided into theoretical and empirical parts. The theoretical part includes the search of relevant sources. In the empirical part, after a problem was stated, a questionnaire was prepared for a selected group of pupils and teachers of grammar schools, then the questionnaire survey was evaluated and the conclu-sions was formulated. I would like to offer my work to teachers of art education at grammar schools (especially to those ones that the questionnaire was performed), which could serve as a stimulus to improve the attractiveness of the subject and its benefit for students.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVýtvarná výchova,gymnázia,pojetí výuky,výtvarná činnost,dějiny umění,atraktivitacze
dc.subjectArt education,grammar schools,concept of teaching,artistic activity,history of art,attractivenesseng
dc.titlePřístup k výuce výtvarné výchovy na gymnáziíchcze
dc.titleApproach to Art Education at Grammar Schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2019-02-14
dc.contributor.refereeJirkovská Blanka
theses.degree.disciplineUčitelství odborných předmětůcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam