Obchvat města Sadské
Sadská City Bypass
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Lambert Jan
Vedoucí práce
Vébr Ludvík
Oponent práce
Pánek Petr
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra silničních stavebObhájeno
2016-06-28Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem bakalářské práce je zpracování variantního návrhu obchvatu města Sadské za účelem převést tranzitní dopravu mimo území města. Práce je zpracována na úrovni projektové dokumentace "studie realizovatelnosti", která může být v budoucnu podkladem pro zpracování podrobnějšího stupně projektové dokumentace. Součástí bakalářské práce je především zpracování vícekriteriálního zhodnocení navržených variant řešení obchvatu a porovnání s variantou navrženou v územním plánu města. Dále je zpracována vybraná varianta do podrobnějšího řešení. Výstupem bakalářské práce je výkresová dokumentace, která řeší směrové a výškové řešení vybrané varianty. The subject of this bachelor's thesis is a design options for bypass of the city Sadská to conduct the transit traffic out of the city. Thesis is processed as "feasibility study" at the level of project documentation, which could be considered as the future base for more detailed stages of project documentation. The work is processing multi-criteria measurement of proposed bypass alternatives and it is also defined as comparison of designed bypass options with the bypass option in city zoning plan. Chosen bypass option is covered by more specific solution. The outcome of this thesis is design documentation that addresses the horizontal and vertical alignment of chosen option.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11136 [223]