Zobrazit minimální záznam

RESEARCH INSTITUTE OF FILM AND SOUND



dc.contributor.advisorHanson Henry William Andrew
dc.contributor.authorNišavić Sara
dc.date.accessioned2018-07-18T08:46:33Z
dc.date.available2018-07-18T08:46:33Z
dc.date.issued2018-06-08
dc.identifierKOS-787796768305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/78409
dc.description.abstractProstor a místo patří k základním konceptům v architektuře. Tento výzkum představil rozšíření prostoru, což umožňuje integraci v místě. Hraniční prostor je systém abstraktních mental-spatial fenoménů nestabilního, nestálého, semi-logického, který se odlišuje a mění na základě uživatele místa a aktivit v prostoru. Charakter tohoto prostoru záleží na intelektu a senzibilitě pozorovatele. Byl vytvořen na základě akumulace pozorovatelových barvitých smyslných dojmů. Salvador Dali představuje nekonečný prostor, kde do konstantní prázdnoty vkládá události. Tyto události jsou sekundárními elementy, kdežto prázdnota je primárním. V průběhu času, současné události skončí, ale prázdnota zůstane konstantní. Tvoření prázdnot, abychom integrovali aktivity. Nápadem bylo vytvořit prostor, jež není ohraničen zdmi, ale je orámovaný činnostmi a přírodou. Pokud umožníme explicitní permaci prostoru, činnosti a umění s konstaním externím vlivem (přírody a lidí), dovolíme umění inspirovat k velkým myšlenkám.cze
dc.description.abstractSpace and place are among the fundamental concepts in architecture. This research has introduced an extensional space which allows integration into the place. The boundary space is a system of abstract mental-spatial phenomena of unstable, non-permanent, semi logical, which differ and change depending on the user of space and activity in the space. The nature of this space depends on the intellect and sensibility of the observer. It was formed on the basis of the accumulation of the observer's vivid sensory impressions. Salvador Dali shows the infinite space, where in the constant void he puts the events. These events are secondary elements and the emptiness is the primary one. In the passage of time, the present events will end, but the emptiness will remain constant. Making the void in order to integrate activates. Idea was to make space which is not framed by walls but framed by activities and nature. If we permit the explicit permeation of space, activity and art with a constant external influence (of nature and people), we will allow art to inspire great idea.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectExpozice,kultura,kino,interakce,integrace,otevřené divadlo,výzkumný ústav,rámovaný pohled,poloostrovcze
dc.subjectExposition,Culture,cinema,interaction,integration,open theatre,research institute,framed view,peninsulaeng
dc.titleRESEARCH INSTITUTE OF FILM AND SOUNDcze
dc.titleRESEARCH INSTITUTE OF FILM AND SOUNDeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2018-06-13
dc.contributor.refereeDeLave S Paul
theses.degree.disciplineArchitekturacze
theses.degree.grantorústav prostorového plánovánícze
theses.degree.programmeArchitecture and Urbanismcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam