Návrh a stanovení zatížitelnosti integrovaného UHPFRC mostu přes dálnici D1
Design and determination of the load bearing capacity of an integral UHPFRC bridge over D1 motorway
dc.contributor.advisor | Šafář Roman | |
dc.contributor.author | Lášek Martin | |
dc.date.accessioned | 2018-06-26T09:02:11Z | |
dc.date.available | 2018-06-26T09:02:11Z | |
dc.date.issued | 2018-06-25 | |
dc.identifier | KOS-781238069305 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/78036 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá návrhem nového mostu z předpjatého betonu. Most převádí lesní cestu přes dálnici D1. Most je navržen jako integrovaná konstrukce o dvou polích s rozpětím 2 x 24 m. Nosnou konstrukci v příčném řezu tvoří tři prefabrikované nosníky z materiálu UHPFRC. Stanovení zatížení, analýza konstrukce a posouzení z hlediska mezních stavů únosnosti a použitelnosti je provedeno podle platných evropských norem. | cze |
dc.description.abstract | The thesis deals with design of a new prestessed bridge. The bridge carries a forest road over the motorway D1. The bridge is designed as an integral structure with two spans of the length of 2 x 24 m. In the cross section, the superstructure consists of three precast beams made of UHPFRC. Determination of actions, analysis of performance of the structure and its verification from the point of view of serviceability as well as ultimate limit states is made according to the current European standards. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Integrovaný most,Zatížení dopravou,Materiál UHPFRC,Předpětí,Interakce konstrukce - zemina,Stanovení zatížitelnosti | cze |
dc.subject | Integral bridge,Traffic load,Material UHPFRC,Prestressing,Interaction structure - soil,Determination of the load bearing capacity | eng |
dc.title | Návrh a stanovení zatížitelnosti integrovaného UHPFRC mostu přes dálnici D1 | cze |
dc.title | Design and determination of the load bearing capacity of an integral UHPFRC bridge over D1 motorway | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2018-06-25 | |
dc.contributor.referee | Hanuš Petr | |
theses.degree.discipline | Konstrukce a dopravní stavby | cze |
theses.degree.grantor | katedra betonových a zděných konstrukcí | cze |
theses.degree.programme | Stavební inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 11133 [460]