Model nízkonákladové letecké přepravy v současnosti
The Current Model of Low-Cost Air Transport
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Martínek Karel
Vedoucí práce
Endrizalová Eva
Oponent práce
Matějka Lukáš
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá modelem nízkonákladové letecké přepravy v současnosti. Úvodní část je věnována definicím nízkonákladových společností, regulaci, deregulaci a liberalizaci trhu letecké dopravy a vzniku a vývoji nízkonákladové letecké dopravy. Další část je věnována přepravním výkonům a podílů těchto společností na evropském trhu. Třetí část popisuje charakteristiky minulého a současného období. Následující část popisuje současnou business strategii a hybridní leteckou společnost. Poslední část je věnována analýze obchodních modelů vybraných nízkonákladových leteckých společností. This thesis deals with the model of low-cost air transport at present. The introductory part is devoted to the definition of low cost airlines, regulation, deregulation and liberalization of the air transport market and the creation and development of low-cost air transport. Another part is devoted to the transport performance and the shares of these companies in the European market. The third part describes the characteristics of the past and current period. The following section describes the current business strategy and hybrid airline. The last part is devoted to analysis of business models of selected low-cost airlines.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [562]