Hluková problematika příletových tratí
Aviation Noise Issue on Standard Terminal Arrival Routes
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kotvaldová Tereza
Vedoucí práce
Kraus Jakub
Oponent práce
Štumper Marek
Studijní obor
Provoz a řízení letecké dopravyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce "Hluková problematika příletových tratí" mapuje hlukovou problematiku na příletových tratích. Cílem práce je určit možné hlukové úspory způsobené implementací postupů a metod pro snížení hluku pro dráhu 24 na Letišti Václava Havla Praha. V teoretické části práce jsou popsány základní vlastnosti hluku, vliv nadměrného hluku na zdraví člověka, hluková certifikace letadel, hlavní zdroje hluku letadel. V závěru teoretické části jsou pak popsány jednotlivé metody, které vedou ke snížení hluku na příletových tratích. Poslední kapitolou této diplomové práce je pak vizualizace hlukových úspor některých metod, které snižují hluk, v programu Matlab. The diploma thesis "Aviation Noise Issue on Standard Terminal Arrival Routes" maps aviation noise issue on arrival routes. The aim of the thesis is to determine the possible noise savings caused by the implementation of methods reducing noise for RWY 24 at Václav Havel Airport Prague. The theoretical part of this thesis describes characteristic of noise, impact of noise on humans health, aircraft noise certification, main sources of aviation noise. In the end of theoretical part of thesis are described methodes reducing aviation noise on arrival routes. The last chapter of this diploma thesis is about visualization of noise savings in implementation some of methods reducing noise on arrival routes in program Matlab.
Kolekce
- Diplomové práce - 16121 [554]