Analýza nespolehlivých dat v ADS-B zprávách
Analysis of Unreliable Data in the ADS-B Messages
dc.contributor.advisor | Pleninger Stanislav | |
dc.contributor.author | Novák Jiří | |
dc.date.accessioned | 2018-06-20T05:19:16Z | |
dc.date.available | 2018-06-20T05:19:16Z | |
dc.date.issued | 2018-06-20 | |
dc.identifier | KOS-695600231205 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/77315 | |
dc.description.abstract | Práce v teoretické části seznamuje čtenáře s ADS-B, zejména se strukturou "Surface Position Message" a "Aircraft Operation Status Message", která nám poskytuje doplňující informace pro určení parametrů přesnosti a kvality. Po seznámení s teorií problematiky následuje praktická část, která se skládá z určení referenčních bodů/křivek na letišti Praha, dekódování ADS-B zpráv a následného výpočtu polohové a "Heading" chyby. V závěru je odděleně analyzováno několik vybraných letů, které vykazují vyšší polohovou chybu a HDG chybu a probíhá diskuze, z jakého důvodu tyto chyby vznikají, zda existuje spojitost mezi nimi a zda chyby odpovídají parametrům přesnosti a kvality a předpokládané chybě způsobené magnetickou deklinací. | cze |
dc.description.abstract | In the theoretical section, readers are introduced to the ADS-B systems, especially to the structures "Surface Position Message" and "Aircraft Operation Status Message", which provide us with additional information determining the parameters of accuracy and quality. The theoretical section is introducing the main themes which are then followed by a practical part. That section includes the determination of reference points/curves at the Prague Airport, decoding of ADS-B messages and subsequent calculation of the position and "Heading" errors. The conclusion section separately analyses several selected flights, which show a higher position error and HDG error. The discussion dealing with the reasons why these errors arise, whether there is a link between them and if they correspond with the parameters of accuracy and quality and the assumption of magnetic declination error. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | ADS-B,1090ES,DF17,Letiště Praha,Pojezdová dráha,Polohová data,HDG,WGS84,Surface Position Message,Aircraft Operation Status Message,Polohová chyba,HDG chyba | cze |
dc.subject | ADS-B,1090ES,DF17. Prague Airport,Taxiway,Positional data,HDG,WGS84,Surface Position Message,Aircraft Operation Status Message,Positional Error,HDG Error | eng |
dc.title | Analýza nespolehlivých dat v ADS-B zprávách | cze |
dc.title | Analysis of Unreliable Data in the ADS-B Messages | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Strouhal Miloš | |
theses.degree.discipline | Provoz a řízení letecké dopravy | cze |
theses.degree.grantor | ústav letecké dopravy | cze |
theses.degree.programme | Technika a technologie v dopravě a spojích | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 16121 [554]