Zobrazit minimální záznam

The effect of mass on flight planning in context of current legislation



dc.contributor.advisorCapoušek Ladislav
dc.contributor.authorFindejs Matouš
dc.date.accessioned2018-06-20T05:19:14Z
dc.date.available2018-06-20T05:19:14Z
dc.date.issued2018-06-20
dc.identifierKOS-695600230305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/77314
dc.description.abstractHmotnost cestujících ovlivňuje zásadním způsobem množství paliva na palubě. Současná legislativa stanovuje standardní hmotnosti cestujících s jejich zavazadly, které pomáhají nastínit, jakou celkovou hmotnost platícího zatížení lze očekávat. Trendy v letecké dopravě však nahrávají nízkonákladovým dopravcům, u kterých nejsou například odbavená zavazadla v ceně letenky. To má za následek vyšší hmotnost příručních zavazadel. Za další výrazný faktor lze považovat zvyšující se průměrnou hmotnost populace jako takovou. To by do budoucna mohlo vést k tomu, že legislativou stanovené hmotnosti již nebudou dostačující, což by mohlo mít dopad na bezpečnost v letecké dopravě.cze
dc.description.abstractMass of passengers has a significant influence on amount of fuel on board. Current legislation determines standard masses of passengers and their luggage, which gives an idea about the expected total mass of payload on board. Increasing number of passengers transported by low-cost carriers is one of the main trends in air transport. However, checked baggage may not be included in a price of the low-cost carrier ticket. As a consequence, weight of hand luggage is increasing. Generally increasing weight of population can be also considered as an important factor. It may lead to the fact that current standard masses will be no longer sufficient. It would have an impact on safety in air transport.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPlánování letu,hmotnost cestujících,hmotnost zavazadel,legislativa,spotřeba paliva,platící zatížení,efektivitacze
dc.subjectFlight planning,weight of passengers,weight of luggage,legislation,fuel consumption,payload,efficiencyeng
dc.titleVliv hmotnosti na plánování letu v kontextu současné legislativycze
dc.titleThe effect of mass on flight planning in context of current legislationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeHajzler Ota
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam