Zobrazit minimální záznam

Analysis and Evaluation of Service Quality



dc.contributor.advisorCupal Libor
dc.contributor.authorŞahin Deniz
dc.date.accessioned2018-06-19T22:01:09Z
dc.date.available2018-06-19T22:01:09Z
dc.date.issued2018-06-14
dc.identifierKOS-695600308905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76964
dc.description.abstractTato bakalářská práce na téma analýza a vyhodnocení kvality služeb je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Metodou Mystery shoppingu je zde analyzována kvalita služeb mobilních operátorů, a to na základě předem určených kritérií. V závěru se nachází analýza a vyhodnocení kvality služeb a návrhy na zlepšení nabízených služeb.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of service quality and is divided into a theoretical and practical part. Using the Mystery Shopping method, the quality of services of mobile operators based on predetermined criteria is analysed. The conclusion contains the analysis and evaluation of the quality of services and suggests improvements in the services offered.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMystery shopping,Vodafone,T-Mobile,O2,marketingový výzkum,analýzacze
dc.subjectMystery shopping,Vodafone,T-Mobile,O2,marketing research,analysiseng
dc.titleAnalýza a vyhodnocení kvality služebcze
dc.titleAnalysis and Evaluation of Service Qualityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-06-19
dc.contributor.refereeMynaříková Lenka
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam