Analýza a vyhodnocení kvality služeb
Analysis and Evaluation of Service Quality
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Şahin Deniz
Supervisor
Cupal Libor
Opponent
Mynaříková Lenka
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíDefended
2018-06-19Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce na téma analýza a vyhodnocení kvality služeb je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Metodou Mystery shoppingu je zde analyzována kvalita služeb mobilních operátorů, a to na základě předem určených kritérií. V závěru se nachází analýza a vyhodnocení kvality služeb a návrhy na zlepšení nabízených služeb. This bachelor thesis focuses on the analysis and evaluation of service quality and is divided into a theoretical and practical part. Using the Mystery Shopping method, the quality of services of mobile operators based on predetermined criteria is analysed. The conclusion contains the analysis and evaluation of the quality of services and suggests improvements in the services offered.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [308]