Zobrazit minimální záznam

HR Marketing in the Context of Public Relation



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorVojtová Klára
dc.date.accessioned2018-06-19T22:01:03Z
dc.date.available2018-06-19T22:01:03Z
dc.date.issued2018-06-15
dc.identifierKOS-695600306505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76963
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou personálního marketingu společnnosti XY. Práce je rozdělena do dvou částí, a to teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje dvě hlavní kapitoly, které se zabývají Public Relations a ostatními nástroji komunikačního mixu a personálním marketingem. V praktické části je popsán současný stav personálního marketingu společsnosti XY a provedena SWOT analýza za účelem navržení zlepšení v jednotlivých oblastech personální činnosti.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the analysis of XY's personal marketing. The thesis is divided into two sections - theoretical and practical. The theoretical part contains two main chapters, which are focused on Public Relations and the other tools of the communication mix and personal marketing. In the practical part is described the current status of XY's personal marketing. For the purposes of improving particular personal marketing areas, a SWOT analysis has been made.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersona?lni? marketing,komunikac?ni? mix,Public Relations,adaptace pracovni?ka,development pracovni?ka,SWOT analy?zacze
dc.subjectHR Marketing,Communication Mix,Public Relations,SWOT analysis,Employee Development,Employee Adaptationeng
dc.titlePersonální marketing v kontextu Public Relationcze
dc.titleHR Marketing in the Context of Public Relationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.disciplinePersonální management v průmyslových podnicíchcze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam