Regionální železniční doprava v Královéhradeckém kraji po roce 2021
Regional Railway Transport in the Hradec Králové Region after 2021
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Papež Radek
Vedoucí práce
Janoš Vít
Oponent práce
Nálevka Jiří
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav logistiky a managementu dopravyObhájeno
2018-06-18Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce přináší autorský návrh provozní koncepce regionální železniční dopravy v Královéhradeckém kraji. Návrh je sestaven na základě analýzy stávajícího dopravního řešení a respektuje omezení vyplývající ze železniční infrastruktury a uvažovaného vývoje objednávky dálkové dopravy. Tam, kde dochází ke změně dopravního řešení, je provedena konstrukce jízdního řádu za použití programu FBS. Navržena je též obnova vozového parku, pokud je to pro dosažení požadovaných jízdních dob nutné. Návrh je prezentován ve formě síťové grafiky. Pro vybrané tratě byly zkonstruovány nákresné jízdní řády za použití programu FBS. This diploma thesis presents the author's proposal for the operational conception of regional railway transport in the Hradec Králové Region. The proposal is based on an analysis of the current transport solution and respects the constraints arising from the railway infrastructure and the planned development of the long-distance railway connections. Where there is a change in the transport solution, a timetable is constructed using the FBS software. A renewal of the fleet is also proposed if it is necessary to achieve the required driving times. The proposal is presented in the form of network graphics. For the selected tracks, the graphic timetables were designed using the FBS software.
Kolekce
- Diplomové práce - 16117 [200]