Zobrazit minimální záznam

People Development and Leadership in Multilevel Marketing



dc.contributor.advisorŠikýř Martin
dc.contributor.authorJanků Lenka
dc.date.accessioned2018-06-19T21:59:35Z
dc.date.available2018-06-19T21:59:35Z
dc.date.issued2018-06-14
dc.identifierKOS-695600084905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76909
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na rozvoj a vedení lidí v multilevel marketingu s cílem zhodnocení nynějších postupů vedení a návrhu nových. Teoretická část se skládá z historie MLM, jeho principů, prodejů a konkretizaci na finanční poradenství společně s popisem kladů a záporů tohoto odvětví. Následně je teoretická část složena z literatury a zaměřuje se na vedení a styly vedení lidí, motivaci, řízení jednotlivců a skupin, a koučink. Praktická část rozebírá jednotlivé postupy vedení a rozvoje ředitelů a manažerů ve strukturovaných rozhovorech. V závěru, se práce zaměřuje na zhodnocení těchto postupů.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on the development and leadership of people in multilevel marketing. The aim to evaluate the current management and design of new processes. The theoretical part consists of the history of MLM, its principles, sales and concretization of financial advice, along with a description of the pros and cons. Subsequently, the theoretical part is composed of literature and focuses on leadership and leadership styles, motivation, individual and group management, and coaching. The practical part analyzes the individual management and development processes of directors and managers in structured interviews. In conclusion, the thesis focuses on the evaluation of these procedures.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMultilevel,MLM,Princip MLM,historie MLM,vedení lidí,leadership,řízení lidí,motivace,koučinkcze
dc.subjectPrinciple of MLM; History of MLM; people management; leadership; people development; motivation,coaching;eng
dc.titleRozvoj a vedení lidí v multilevel marketingucze
dc.titlePeople Development and Leadership in Multilevel Marketingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2018-06-19
dc.contributor.refereeLichtenberk Lukáš
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam