Zobrazit minimální záznam

Refactoring of application Kytarový zpěvník into MVP architecture and gamification design



dc.contributor.advisorRybola Zdeněk
dc.contributor.authorHolan Jan
dc.date.accessioned2018-06-19T21:56:36Z
dc.date.available2018-06-19T21:56:36Z
dc.date.issued2018-06-15
dc.identifierKOS-695599677205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76781
dc.description.abstractObjektem mé bakalářské práce je webová aplikace Kytarový zpěvník, která již pár let vzniká v rámci předmětů SP-1 a SP-2. Hlavním záměrem aplikace je ulehčit organizaci písní pro hráče na kytaru a pomoci mu nalézt nové písně k zahrání. Účelem mé bakalářské práce je provést analýzu aktuálního stavu Kytarového zpěvníku, který díky použitým zastaralým technologiím není aktuálně schopný konkurovat podobným aplikacím. Na základě výstupu tohoto průzkumu pak tvořím návrh převedení aplikace na MVP architekturu a použití frameworku Nette pro frontend a v závěru své práce se věnuji implementaci mnou navrhnutých kroků. Zabývám se i porovnáním s konkurencí a konkrétním návrhem toho, jak by principy gamifikace mohly pomoci Kytarovému zpěvníku při uvedení do živého provozu. Vytvořené řešení slouží jako podklad pro práci dalších studentských týmů.cze
dc.description.abstractThe core of this bachelor thesis is web application Kytarový zpěvník, that was developed during BI-SP1 and BI-SP2 courses. Main goal of application is to help musicians with organizing their music and with discovery of new songs to play. Aim of my thesis is to perform analysis of application's current state, because due to usage of outdated technologies, the application is not able to withstand compared to competition. Results of analysis serve as input for next phase, during which I design new version of application, which will be using MVP architecture pattern and Nette framework for it's frontend. The third step is implementation of said design. Last step of thesis is centered about gamification phenomenon. My main focus is to research possible ways, how gamification could help application ease it's start on the market. Results of this chapter will serve as starting point for other teams working on Kytarový zpěvník.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectWebová aplikace,Kytarový zpěvník,Backend,MVP architektura,MVC architektura,Nette,PHPcze
dc.subjectWeb application,Guitar,Songbook,Backend,MVP architecture,MVC architecture,Nette,PHPeng
dc.titlePřepracování aplikace Kytarový zpěvník do MVP architektury a návrh gamifikace aplikacecze
dc.titleRefactoring of application Kytarový zpěvník into MVP architecture and gamification designeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMlejnek Jiří
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam