Systém pro podporu zákazníků
Customer Support System
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Holodniok Martin
Supervisor
Náplava Pavel
Opponent
Vozárová Pavla
Field of study
Informační systémy a managementStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zaměřuje na CRM systémy a jejich využití pro podporu zákaznických procesů. Cílem práce je implementovat CRM systém v neziskové organizaci Tamjdem o.p.s. a tím přispět ke zlepšení vztahu se zákazníky. První část představuje práci se zákazníky, definuje co je CRM systém a porovnává vybraná CRM řešení. Dále práce analyzuje aktuální podporu zákaznických procesů v organizaci Tamjdem a jejich slabé stránky. Na základě identifikovaných slabých stránek je navrženo a implementováno nové řešení. Přínosy implementace jsou poté vyhodnoceny. Thesis is focused on CRM systems and their use for customer support. Purpose of this thesis is to implement CRM system in a non-profit organization Tamjdem o.p.s. and improve their customer relationship management. First part of the thesis introduces customer support, defines what is CRM system and compares selected CRM solutions. Thesis also analyzes actual customer support in organization Tamjdem and their weaknesses. Based on identified weaknessess, a new solution is proposed and implemented. The benefits of implementation are then evaluated.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1745]