Zobrazit minimální záznam

Interrelationships between Behavioral Economics and Consumers' Decision-making with Emphasis on Pricing Strategies



dc.contributor.advisorMaialeh Robin
dc.contributor.authorKnorová Kristýna
dc.date.accessioned2018-06-09T08:08:35Z
dc.date.available2018-06-09T08:08:35Z
dc.date.issued2018-06-09
dc.identifierKOS-695600085605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76404
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou ovlivňování rozhodování spotřebitele založené na behaviorální ekonomii a behaviorální cenové strategii. Cílem práce je přezkoumat příslušnou literaturu týkající se tématu, prověřit vztah mezi behaviorálním oceňováním a rozhodováním spotřebitele a analyzovat cenovou strategii konkrétní společnosti, v tomto případě Apple, Inc. Zvolená metoda je cenová analýza. V závěru analýza poukázala na spojitost mezi zvýšením obratu a behaviorálním oceňováním.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with the issue of consumers? decision-making based especially on behavioural economics and behavioural pricing strategies. The thesis aims to review relevant literature regarding the topic, examine correlations between behavioural pricing and consumer decision-making and analyse pricing strategy of a particular company, in this case, Apple, Inc., with emphasis on behavioural pricing. The method is interpretative study and price analysis, since the topics is almost completely theoretical. In conclusion, the analysis revealed the way a company sensitively uses insights from behavioural economics and also the positive influence of behavioural pricing on revenue growth.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBehaviorální ekonomie,cenová strategie,rozhodování spotřebitele,behaviorální oceňovánícze
dc.subjectBehavioural economics,pricing strategies,behavioural pricing,consumer decision-makingeng
dc.titleSouvislosti behaviorální ekonomie a spotřebitelova rozhodování s důrazem na strategii oceňovánícze
dc.titleInterrelationships between Behavioral Economics and Consumers' Decision-making with Emphasis on Pricing Strategieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKrajčová Jana
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam