Strategická analýza podniku Henkel ČR, s.r.o.
Strategic Analysis of the Company Henkel ČR, s.r.o.
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Janček David
Vedoucí práce
Toth Daniel
Oponent práce
Vacík Emil
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem bakalářské práce strategická analýza firmy Henkel ČR, spol. s r.o. je provést strategickou analýzu a navrhnout strategii, která by byla pro firmu vhodná do budoucna. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a východiska, které jsou relevantní pro provedení a vypracování analýzy vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Tyto poznatky dále slouží jako podklad pro vytvoření praktické části. V praktické části jsou získané informace aplikovány na strategickou analýzu pro firmu Henkel ČR, spol. s r.o. Závěr této práce obsahuje možná doporučení a opatření ke zkvalitnění činnosti této firmy. The main goal of the bachelor thesis Strategic Analysis of Henkel ČR, spol. s r.o. is to carry out a strategic analysis and propose a strategy that would be suitable for the company in the future. The theoretical part explains the basic concepts and starting points, which are relevant for execution and analysis of the internal and external environment of the company. This information also serves as a basis for creating a practical part. In the practical part, the acquired information is applied to the strategic analysis for Henkel ČR, spol. s r.o. The conclusion of this thesis contains possible recommendations and measures to improve the quality of this company's business.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [625]