Poptávka po benefitních poukázkách společnosti Up Česká republika s.r.o.
Up CZ's Benefit Cupons Demand
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Čejka Jan
Vedoucí práce
Johnová Radka
Oponent práce
Böhm Tomáš
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce pojednává o benefitních poukázkách se zaměřením na jídelní kupóny neboli stravenky. Popis stravenek a fungování trhu s nimi je popsáno v teoretické části práce, včetně popisu jednotlivých nástrojů marketingu, které jsou posléze využity v části praktické. Pro praktickou část jsem použil metodu dotazníkového průzkum a dále rozhovorů se zaměstnanci společnosti Up Česká republika s.r.o. Cílem práce je navrhnout řešení pro zvýšení poptávky po benefitních poukázkách společnosti Up Česká republika s.r.o., proto je v praktické části několik hlavně marketingových nástrojů, které by přispěly k zvýšení poptávky po benefitních poukázkách společnosti. This bachelor thesis is about benefit coupons, with further focus on meal vouchers. Description of meal vouchers and their market is described in theoretical part of this work, including description of marketing tools, which are later used in the practical part. I used questionnaire research method and I also interviewed some employees of Up Česká republika s.r.o. Target of this thesis is suggesting solution to increase the demand of benefit coupons of Up Česká republika s.r.o, that is why there are some, mainly marketing tools in practical part, which would help with increasing the demand of company's benefit coupons.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [271]