Zobrazit minimální záznam

Up CZ's Benefit Cupons Demand



dc.contributor.advisorJohnová Radka
dc.contributor.authorČejka Jan
dc.date.accessioned2018-06-07T10:25:43Z
dc.date.available2018-06-07T10:25:43Z
dc.date.issued2018-06-06
dc.identifierKOS-695600081205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76204
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o benefitních poukázkách se zaměřením na jídelní kupóny neboli stravenky. Popis stravenek a fungování trhu s nimi je popsáno v teoretické části práce, včetně popisu jednotlivých nástrojů marketingu, které jsou posléze využity v části praktické. Pro praktickou část jsem použil metodu dotazníkového průzkum a dále rozhovorů se zaměstnanci společnosti Up Česká republika s.r.o. Cílem práce je navrhnout řešení pro zvýšení poptávky po benefitních poukázkách společnosti Up Česká republika s.r.o., proto je v praktické části několik hlavně marketingových nástrojů, které by přispěly k zvýšení poptávky po benefitních poukázkách společnosti.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis is about benefit coupons, with further focus on meal vouchers. Description of meal vouchers and their market is described in theoretical part of this work, including description of marketing tools, which are later used in the practical part. I used questionnaire research method and I also interviewed some employees of Up Česká republika s.r.o. Target of this thesis is suggesting solution to increase the demand of benefit coupons of Up Česká republika s.r.o, that is why there are some, mainly marketing tools in practical part, which would help with increasing the demand of company's benefit coupons.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectStravenky,benefitní poukázky,zaměstnanecké benefity,marketingový plán,trh se stravenkami,online marketing,značkacze
dc.subjectMeal vouchers,benefit cupons,employee benefits,marketing plan,meal voucher?s market,online marketing,brandeng
dc.titlePoptávka po benefitních poukázkách společnosti Up Česká republika s.r.o.cze
dc.titleUp CZ's Benefit Cupons Demandeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeBöhm Tomáš
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam