Role sponzoringu firem a vliv na image značky
The Role of Sponsorship and Effects on Brand Image
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Brejchová Tereza
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Mareček Ivo
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá definicí sponzoringu a zaměřuje se na přínos sponzoringu pro firmy a jejich značky. Práce má za cíl analýzu vlivu a účinnosti sponzoringu na image zkoumaných značek. Přínos bakalářské práce spočívá v porovnání současného stavu sponzoringu, a jeho pozice v komunikačním mixu vybrané společnos-ti. Na základně marketingového průzkumu bude práce obsahovat ná-vrh změn pro efektivnější využití prostředků vkládaných do spon-zoringu. Vybranou firmou je společnost T-Mobile Czech Republic, a. s. a Slovak Telekom, a. s. a její značky. The bachelor thesis describes the definition of corporate spon-sorship and focuses on its contribution for companies and its brands. The thesis aims to analyse the influence and efficiency of sponsorship on the image of studied brands. The contribution of the bachelor thesis is to compare the current status of spon-sorship and its position in the communication mix of selected company. Based on marketing survey the thesis will include a proposal for changes in sponsorship strategy to make the financial resources invested in sponsorship more effective. Selected company that will be studied is T-Mobile Czech Republic, a. s. and Slovak Telekom, a. s and it´s brands.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32116 [303]