Zobrazit minimální záznam

The Role of Sponsorship and Effects on Brand Image



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorBrejchová Tereza
dc.date.accessioned2018-06-07T10:23:12Z
dc.date.available2018-06-07T10:23:12Z
dc.date.issued2018-06-07
dc.identifierKOS-593779628605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/76088
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá definicí sponzoringu a zaměřuje se na přínos sponzoringu pro firmy a jejich značky. Práce má za cíl analýzu vlivu a účinnosti sponzoringu na image zkoumaných značek. Přínos bakalářské práce spočívá v porovnání současného stavu sponzoringu, a jeho pozice v komunikačním mixu vybrané společnos-ti. Na základně marketingového průzkumu bude práce obsahovat ná-vrh změn pro efektivnější využití prostředků vkládaných do spon-zoringu. Vybranou firmou je společnost T-Mobile Czech Republic, a. s. a Slovak Telekom, a. s. a její značky.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis describes the definition of corporate spon-sorship and focuses on its contribution for companies and its brands. The thesis aims to analyse the influence and efficiency of sponsorship on the image of studied brands. The contribution of the bachelor thesis is to compare the current status of spon-sorship and its position in the communication mix of selected company. Based on marketing survey the thesis will include a proposal for changes in sponsorship strategy to make the financial resources invested in sponsorship more effective. Selected company that will be studied is T-Mobile Czech Republic, a. s. and Slovak Telekom, a. s and it´s brands.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectsponzoring,marketingová komunikace,PR,firemní identita,image,T-Mobile,značka,Telekomcze
dc.subjectsponsoring,marketing comunication,PR,corporate identity,brand,image,T-Mobile,Telekomeng
dc.titleRole sponzoringu firem a vliv na image značkycze
dc.titleThe Role of Sponsorship and Effects on Brand Imageeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMareček Ivo
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam