Možnosti zavedení nového zdravotnického prostředku na mezinárodní trh.
Opportunities to incorporate new medical device to the international market.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Šrámková Šárka
Vedoucí práce
Burianová Veronika
Oponent práce
Machálek Jakub
Studijní obor
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyObhájeno
2015-08-31Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce se všeobecně zabývá možnostmi zavedení nového zdravotnického prostředku nazahraniční trhyzpohledu legislativy a marketingu. Cílem je stanovitmarketingovou strategii vstupu na vybrané trhy pro firmu BTL a její výrobek HandsFree Sono. HandsFree Sono je nový ultrazvukový aplikátor využívající unikátní technologii rotujícího pole, kteráumožňuje aplikaci bez přítomnosti terapeuta. Dalším cílem je doložit konkurenční výhodu výrobku analýzou nákladové efektivity. Vrámci analýzy byla kvyčíslení efektu využita metoda vícekriteriálního hodnocení efektů a dotazníkové šetření. Dále byly vyčísleny pořizovací a provozní náklady a stanovena nákladová efektivita, která dokládá, že využívání HandsFree Sonoje nákladově efektivnější nežpoužití jednokrystalových ultrazvukových hlavic. Závěrem byla formulována obecná marketingová doporučení provstupHandsFree Sono na vybrané trhy. Thesis is generally concerned with the possibility of introducing a newmedical device onforeign markets in terms of legislation and marketing. The goalis to establish amarketing strategy for entering selected markets for the company BTL and its productHandsFree Sono. HandsFree Sono is new ultrasonic applicator uses a unique technology ofthe rotating field, which allows an application without the therapist. Another goalis todemonstrate the competitive advantage of the product by cost-effectiveness analysis. Method of multicriterial evaluation for quantify the effectandquestionnaires was used inthe analysis. Furthermore, it was quantified purchase and operating costs and performed cost effectiveness analysis, which demonstrates that the use of handsfree Sono is more cost effective than using onecrystal ultrasound heads. In conclusion was formulated general marketing recommendations for input HandsFree Sono in select markets
Kolekce
- Diplomové práce - 17110 [1011]