Řízeni kvality u nového produktu firmy MZ Liberec
Quality management for the new product of the company MZ Liberec
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Kratochvílová Lenka
Vedoucí práce
Gajdoš Ondřej
Oponent práce
Plášková Alena
Studijní obor
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyObhájeno
2015-08-31Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práci si klade za cíl analyzovat výrobní proces nového produktu do sériové výroby ve společnosti MZ Liberec, a.s. se zaměřením na oblast řízení kvality. Na základě provedení FMEA analýzy byla identifikována míra rizika a přijata preventivní opatření. Na základě FMEA analýzy se vytvořilo doporučení na testování produktu zákazníky ještě před samotným uvedením na trh. Procesem kontroly kvality výrobku a zjištěním jeho nedostatků byla sestavenanápravná opatření. Byla popsána metoda SIPOC a model Kano, které doporučují orientaci výroby na zákazníka a jeho zpětnou vazbu Diplomová práci si klade za cíl analyzovat výrobní proces nového produktu do sériové výroby ve společnosti MZ Liberec, a.s. se zaměřením na oblast řízení kvality. Na základě provedení FMEA analýzy byla identifikována míra rizika a přijata preventivní opatření. Na základě FMEA analýzy se vytvořilo doporučení na testování produktu zákazníky ještě před samotným uvedením na trh. Procesem kontroly kvality výrobku a zjištěním jeho nedostatků byla sestavenanápravná opatření. Byla popsána metoda SIPOC a model Kano, které doporučují orientaci výroby na zákazníka a jeho zpětnou vazbu.
Kolekce
- Diplomové práce - 17110 [1011]