Autorita učitele na odborné škole z pohledu žáka
The Authority of Teachers for Vocational School from the Learner´s Perspective
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Čapoun Martin
Vedoucí práce
Vališová Alena
Oponent práce
Lorenzová Jitka
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na autoritu učitele z pohledu žáka na střední odborné škole a střední technické škole. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Cílem teoretické části je obsahové vymezení pojmu autorita, klasifikace autority a kritéria členění. V návaznosti na to je popsána osobnost učitele, dovednosti i kompetence. V neposlední řadě vymezím žáka i specifika adolescentního věku. Cílem praktické části je dotazníkovým šetřením objasnit pohled žáků na autoritu učitele a jejich vzájemné porovnání. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl realizován pomocí dotazníků This bachelor thesis focuses on the authority of the teacher from the point of view of the pupil at vocational school and secondary technical school. It is divided into two parts, theoretical and practical. The aim of the theoretical part is the content definition of the concept of authority, classification of authority and classification criteria. In connection with this, the personality of the teacher, skills and competence are described. Last but not least, I define the pupil as well as the specification of the adolescent age. The aim of the practical part is to clarify pupils' view of the teacher's authority and their mutual comparison by means of a questionnaire survey. In the practical part are presented
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]