Posouzení a zatížitelnost železničního mostu v Praze Motole
The assesment and the load capacity of the bridge in Prague - Motol
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Soukupová Kateřina
Supervisor
Ryjáček Pavel
Opponent
Moták Jan
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra ocelových a dřevěných konstrukcíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této diplomové práce je posouzení ocelového železničního mostu ve staničení 12,478 km stávající trati Smíchov-Hostivice v Praze. Most je tvořen komorovým nosníkem s ortotropní mostovkou a kolejovým ložem. Jedná se o prostě podepřený nosník o rozpětí 42,8m podepřený čtyřmi ocelolitinovými ložisky na masivních betonových opěrách. V místě přemostění je osa železniční trati v přechodnici. Silniční komunikace pod mostem leží v oblouku. Úhel os v místě křížení je 35°. První částí diplomové práce je prohlídka mostní konstrukce a posouzení jejího stavu. Následně jsou posouzeny všechny části ocelové konstrukce a je stanovena zatížitelnost. The topic of this master's thesis is an assessment of a steel railway bridge at stationing 12,478 km of the existing line Smíchov-Hostivice in Prague. The bridge consists of a box girder with an orthotropic bridge deck and a track ballast. It is a simply supported beam with a span of 42,8 meters carried by four cast-iron bearings on massive concrete abutments. In the area of the bridge the axis of the rail runs in a shape of a spiral. The road under the bridge is horizontally curved. The axes are in angle 35°. First part of the thesis is an inspection and diagnostics of the bridge. Consequently, all parts of steel structure are calculated and load capacity in assessed.
Collections
- Diplomové práce - 11134 [610]