Zobrazit minimální záznam

The assesment and the load capacity of the bridge in Prague - Motol



dc.contributor.advisorRyjáček Pavel
dc.contributor.authorSoukupová Kateřina
dc.date.accessioned2018-01-25T21:44:51Z
dc.date.available2018-01-25T21:44:51Z
dc.date.issued2018-01-04
dc.identifierKOS-781238074905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/74285
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je posouzení ocelového železničního mostu ve staničení 12,478 km stávající trati Smíchov-Hostivice v Praze. Most je tvořen komorovým nosníkem s ortotropní mostovkou a kolejovým ložem. Jedná se o prostě podepřený nosník o rozpětí 42,8m podepřený čtyřmi ocelolitinovými ložisky na masivních betonových opěrách. V místě přemostění je osa železniční trati v přechodnici. Silniční komunikace pod mostem leží v oblouku. Úhel os v místě křížení je 35°. První částí diplomové práce je prohlídka mostní konstrukce a posouzení jejího stavu. Následně jsou posouzeny všechny části ocelové konstrukce a je stanovena zatížitelnost.cze
dc.description.abstractThe topic of this master's thesis is an assessment of a steel railway bridge at stationing 12,478 km of the existing line Smíchov-Hostivice in Prague. The bridge consists of a box girder with an orthotropic bridge deck and a track ballast. It is a simply supported beam with a span of 42,8 meters carried by four cast-iron bearings on massive concrete abutments. In the area of the bridge the axis of the rail runs in a shape of a spiral. The road under the bridge is horizontally curved. The axes are in angle 35°. First part of the thesis is an inspection and diagnostics of the bridge. Consequently, all parts of steel structure are calculated and load capacity in assessed.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectocelová konstrukce,železniční most,ortotropní mostovka,zatížitelnost,komorový most,boulení a smykové ochabnutícze
dc.subjectsteel structure,railway bridge,orthotropic bridge deck,load capacity,box girder,buckling and shear lageng
dc.titlePosouzení a zatížitelnost železničního mostu v Praze Motolecze
dc.titleThe assesment and the load capacity of the bridge in Prague - Motoleng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMoták Jan
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra ocelových a dřevěných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam