Zobrazit minimální záznam

Electric and hybrid vehicle powertrains comparison



dc.contributor.advisorMindl Pavel
dc.contributor.authorPannu Parminder Singh
dc.date.accessioned2017-11-09T10:53:27Z
dc.date.available2017-11-09T10:53:27Z
dc.date.issued2017-07-31
dc.identifierKOS-695600324305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73410
dc.description.abstractÚčelem této studie je identifikovat "srovnání hybridního a elektrického vozidla". V této práci se bude diskutovat o typech hnacích konstrukcí, také o třech hybridech a o jejich výhodách a nevýhodách. Dále se zde bude hovořit o hodnocení životního cyklu tří technologií pohonů. To všechno pomůže porozumět analýze "Well-to-Wheel" (Well-to-Tank a Tank-to-Wheel) a jejich implementaci. Dále zde bude uvedeno měření energetické náročnosti a emisí vozidel při přístupu TTW, a také výpočet energie na ploché cestě. V praktickém přístupu bude analyzován tok výkonu a energetická účinnost hybridních elektrických vozidel. V experimentální části bude měřena hodnota sklonu 0% ze silnice. Na základě těchto naměřených hodnot bude určen výpočet dalších důležitých parametrů, které jsou přínosné pro měření energetické účinnosti prototypu hybridní elektrické koncepce.cze
dc.description.abstractThe purpose of this study is to identify the 'comparison between hybrid and electric vehicle'. In this it will be discussed about the types of drivetrain structures, where it will be talked about the three hybrids and their advantages and disadvantages. Moreover, it will be talked about the life cycle assessment of the three drives technologies. It will also help to understand the Well-to-Wheel analysis (Well-to-Tank and Tank-to-Wheel) and their implementation. Also, a measurement of the energy demand and emission of vehicle performance in TtW approach is considered and also the calculation of energy on the flat road. In the practical approach, the power flow and the energy efficiency of the hybrid electric vehicles will be analyzed. And also, it will be measured the value of 0% inclination from the road through experiment. On the basis of this measured values, the calculation of further important parameters which are beneficial for the measurement of the energy efficiency of prototype of hybrid electric concept will be determined.eng
dc.language.isoENG
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEmise CO2,možnosti baterií,analýza WTW,přístup TTW,energetická účinnost,poptávka po energii,EU-Mix,HEV-CVUT,rozdělovač elektrické energie,emise skleníkových plynůcze
dc.subjectCO2 emission,battery options,WtW analysis,TtW approach,Energy Efficiency,energy demand,EU-Mix,HEV-CVUT,electric power splitter,GHG emissioneng
dc.titlePorovnání hybridních a elektrických pohonů vozidelcze
dc.titleElectric and hybrid vehicle powertrains comparisoneng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-09-04
dc.contributor.refereeSadil Jindřich
theses.degree.disciplineElektrické stroje, přístroje a pohonycze
theses.degree.grantorkatedra elektrických pohonů a trakcecze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam