Plnicí potrubí plynového spalovacího motoru Kubota 0,9 l
Intake manifold of the gas combustion engine Kubota 0,9 l
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tesař Daniel
Vedoucí práce
Škarohlíd Marcel
Oponent práce
Štochl Jiří
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelObhájeno
2017-09-05Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je navrhnout plnicí potrubí plynového spalovacího motoru, přestavěného z tříválcového duálního motoru (benzín/LPG). Vlastnosti plnicího potrubí optimalizovat v SW GT POWER s ohledem na dosažení maximálního výkonu. Konstrukční návrh provést v prostředí SW Autodesk Inventor. The aim of the thesis is propose a intake maniford of gas combustion engine, rebuilt from dual three-cylinder engine (petrol / LPG). Optimize the properties of the intake maniford in GT POWER software to archive the maximum performance. Engineering design done in Autodesk Inventor software.
Kolekce
- Diplomové práce - 12120 [451]