Plnicí potrubí plynového spalovacího motoru Kubota 0,9 l
Intake manifold of the gas combustion engine Kubota 0,9 l
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Tesař Daniel
Supervisor
Škarohlíd Marcel
Opponent
Štochl Jiří
Field of study
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudy program
Strojní inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelDefended
2017-09-05Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je navrhnout plnicí potrubí plynového spalovacího motoru, přestavěného z tříválcového duálního motoru (benzín/LPG). Vlastnosti plnicího potrubí optimalizovat v SW GT POWER s ohledem na dosažení maximálního výkonu. Konstrukční návrh provést v prostředí SW Autodesk Inventor. The aim of the thesis is propose a intake maniford of gas combustion engine, rebuilt from dual three-cylinder engine (petrol / LPG). Optimize the properties of the intake maniford in GT POWER software to archive the maximum performance. Engineering design done in Autodesk Inventor software.
Collections
- Diplomové práce - 12120 [452]