Ekonomická efektivnost plug-in hybridního pohonu automobilu
Economic efficiency of plug-in hybrid car drive
dc.contributor.advisor | Morkus Josef | |
dc.contributor.author | Studničný Miloš | |
dc.date.accessioned | 2017-11-09T10:48:29Z | |
dc.date.available | 2017-11-09T10:48:29Z | |
dc.date.issued | 2017-02-17 | |
dc.identifier | KOS-595412455605 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/73205 | |
dc.description.abstract | Práce se ve svém úvodu zabývá popisem zkoumané problematiky a částečně nastíní i příčiny použití plug-in hybridního pohonu v automobilech. Dále se zabývá vhodným provozem pro vozy s tímto systémem pohonu a navrhuje hodnotící trasu. V další části je rozvedeno, jakým způsobem byla během výzkumu hodnocena energetická náročnost trasy a jak byly vytvářeny profily popisující trať. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky měření a je diskutována výhodnost plug-in hybridního vozu pro provoz zastoupený typizovanou trasou. | cze |
dc.description.abstract | In the beginning of this thesis, there is a description of the research. Partly there is a reason for using plug-in hybrid car drive. Next, there is description of appropriate traffic for cars with this drive and draft of evaluating route. Next part describes how the energy consumption was rated and how the route profiles was made. In the end of this thesis, there are evaluated the results and there are discussed advantages of plug-in hybrid car drive for traffic represented by standardized route. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Plug-in hybrid,referenční trasa,výškový profil,rychlostní profil,odpor valení,odpor stoupání,odpor setrvačnosti,odpor vzduchu,odpor přívěsu,energetická náročnost,spotřeba energie,spotřeba paliva,spotřeba přídavných pohonů,ekonomická efektivita | cze |
dc.subject | Plug-in hybrid,the reference route,elevation profile,speed profile,rolling resistance,gradient resistance,inertia resistance,aerodynamic resistance,the resistance of trailer,power consumption,energy consumption,fuel consumption,consumption of auxiliary drives,economic efficiency | eng |
dc.title | Ekonomická efektivnost plug-in hybridního pohonu automobilu | cze |
dc.title | Economic efficiency of plug-in hybrid car drive | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | 2017-09-13 | |
dc.contributor.referee | Klír Vojtěch | |
theses.degree.discipline | Dopravní, letadlová a transportní technika | cze |
theses.degree.grantor | ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel | cze |
theses.degree.programme | Strojní inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 12120 [429]