Zobrazit minimální záznam

Economic efficiency of plug-in hybrid car drive



dc.contributor.advisorMorkus Josef
dc.contributor.authorStudničný Miloš
dc.date.accessioned2017-11-09T10:48:29Z
dc.date.available2017-11-09T10:48:29Z
dc.date.issued2017-02-17
dc.identifierKOS-595412455605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/73205
dc.description.abstractPráce se ve svém úvodu zabývá popisem zkoumané problematiky a částečně nastíní i příčiny použití plug-in hybridního pohonu v automobilech. Dále se zabývá vhodným provozem pro vozy s tímto systémem pohonu a navrhuje hodnotící trasu. V další části je rozvedeno, jakým způsobem byla během výzkumu hodnocena energetická náročnost trasy a jak byly vytvářeny profily popisující trať. V závěru práce jsou vyhodnoceny výsledky měření a je diskutována výhodnost plug-in hybridního vozu pro provoz zastoupený typizovanou trasou.cze
dc.description.abstractIn the beginning of this thesis, there is a description of the research. Partly there is a reason for using plug-in hybrid car drive. Next, there is description of appropriate traffic for cars with this drive and draft of evaluating route. Next part describes how the energy consumption was rated and how the route profiles was made. In the end of this thesis, there are evaluated the results and there are discussed advantages of plug-in hybrid car drive for traffic represented by standardized route.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPlug-in hybrid,referenční trasa,výškový profil,rychlostní profil,odpor valení,odpor stoupání,odpor setrvačnosti,odpor vzduchu,odpor přívěsu,energetická náročnost,spotřeba energie,spotřeba paliva,spotřeba přídavných pohonů,ekonomická efektivitacze
dc.subjectPlug-in hybrid,the reference route,elevation profile,speed profile,rolling resistance,gradient resistance,inertia resistance,aerodynamic resistance,the resistance of trailer,power consumption,energy consumption,fuel consumption,consumption of auxiliary drives,economic efficiencyeng
dc.titleEkonomická efektivnost plug-in hybridního pohonu automobilucze
dc.titleEconomic efficiency of plug-in hybrid car driveeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2017-09-13
dc.contributor.refereeKlír Vojtěch
theses.degree.disciplineDopravní, letadlová a transportní technikacze
theses.degree.grantorústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelcze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu








Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam