ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav konstruování a částí strojů
  • Bakalářské práce - 12113
  • View Item
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav konstruování a částí strojů
  • Bakalářské práce - 12113
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Testovací stand pro životnostní zkoušku drážkování hřídele reduktoru leteckého motoru

Experimental stand for life testing of splines on the reductor shaft in aircraft engine

Type of document
BAKALÁŘSKÁ PRÁCE
BACHELOR THESIS
Author
Hermann Denis
Supervisor
Lopot František
Opponent
Biganovský Jakub
Field of study
bez oboru
Study program
Teoretický základ strojního inženýrství
Institutions assigning rank
ústav konstruování a částí strojů
Defended
2017-09-14
Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html.
Metadata
Show full item record
Abstract
Předmětem bakalářské práce je návrh úpravy testovacího standu pro životnostní zkoušku drážkování torzního hřídele reduktoru leteckého motoru. Upravený stand se má co možná nejvíce přiblížit provozním podmínkám tohoto hřídele. Pro detailnější měření je navrženo použití tenzometrů.
 
Subject of the thesis is redesign of experimental stand for life testing of splines on a reductor shaft in aircraft engine. The modified stand should be more accurate matching with the operational condition of quill shaft. For more detailed measurement is proposed use of strain gauges.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/72875
View/Open
PLNY_TEXT (2.254Mb)
PRILOHA (2.696Mb)
PRILOHA (129.0Kb)
POSUDEK (564.9Kb)
POSUDEK (661.0Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 12113 [192]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTInformační zdrojeAutorský zákonPodpora studiaJak psát VŠKPPodpora vědyHodnocení vědyOpen Access Aplikace V3S

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV