Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Budování značky s důrazem na sociální sítě, Brand Building With an Emphasis on Social Networks
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Plzáková Lucie (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)
Bakalářská práce „Budování značky s důrazem na sociální sítě“ se zabývá v teoretické části analýzou jednotlivých sociálních sítí, jejich využitím, marketingem, zaměřením a dalšími informacemi, které jsou pro sociální sítě ...
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí, New Marketing Trends in Educational Institutions
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ...