Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily, Case study: Proposal of Marketing Campaign for electric cars
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Náhlovská Michaela (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)
Diplomová práce, jejíž název je „Případová studie: Návrh kampaně pro elektromobily“ se zabývá návrhem reálné marketingové kampaně na elektromobil Mustang Mach-E americké automobilky Ford. Diplomová práce je rozdělena na ...
Marketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s., Marketing Plan for the Company PROFIL NÁBYTEK, a.s.
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Štědroň Bohumír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-13)
Bakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a ...
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu, Complex Use of Social Media in Personal Branding
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Šikýř Martin (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-09)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou personal brandingu na sociálních sítích. V teoretické části zkoumá některé novodobé sociálních sítí, co je to personal branding a jaké metody se dají využít k jeho vybudování ...
Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí, New Marketing Trends in Educational Institutions
; Vedoucí práce: Štěpánek Petr; Oponent práce: Dobrucká Lucia (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-10)
Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ...
Vytvoření podnikatelského plánu pro gastronomické zařízení, Creating a Business Plan for a Catering Facility
; Vedoucí práce: Plzáková Lucie; Oponent práce: Jílková Petra (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-05-31)
Cílem bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu pro otevření restauračního zařízení na Praze 2, které se zabývá přípravou brunche a kávy. Samotná práce je podklad pro budoucí podnikání autora po dokončení studia. ...
Podnikatelský plán na založení kavárny, Business Plan on Start-up Cafe
; Vedoucí práce: Dobrucká Lucia; Oponent práce: Hykš Ondřej (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-05-31)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský plán pro založení kavárny na Praze 2 - Vinohrady. Práce je podkladem pro budoucí podnikání autorky. Hlavním cílem je vytvoření životaschopného podniku, který se stane ...