Paralelní zpracování signálů pomocí grafických adaptérů
Graphics Adapters in Parallel Signal Processing
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Gavalec Michal
Vedoucí práce
Mužík Jan
Oponent práce
Čapek Martin
Studijní obor
Přístroje a metody pro biomedicínuStudijní program
Biomedicínská a klinická technikaInstituce přidělující hodnost
katedra přírodovědných oborůObhájeno
2009-06-25Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá možnostmi využití moderních grafických adaptérů pro obecné výpočty, zejména pro zpracování signálu. Nejdříve je stručně vysvětlena problematika obecných výpočtů na grafickém procesoru. Pak jsou uvedeny příklady již fungujících aplikací a některých vědeckých prací. Poté je stručně popsán proces zpracování dat na grafické kartě, se zaměřením na programovatelné části. Dále je uveden přehled použitelných programovacích prostředků. Nakonec jsou popsány implementace některých algoritmů pro zpracování na grafickém procesoru, jejich výhody a nevýhody a dosažené výsledky. This work deals with possibilities of using modern graphics adaptersfor general-purpose computing, especially for signal processing. At first, the topic of general-purpose computation on graphics processing units is shortly described. Then some already working applications and scientific works are listed. Then the data processing on graphics card is shortly described, with aim on programmable parts. Then the review of usable programming resources is listed. At last, the implementations of some algorithms to work on graphics processing unitsare described. Their advantages, disadvantages and acquired results are also listed.
Kolekce
- Diplomové práce - 17101 [236]