Zobrazit minimální záznam

Project B2B for controlling the network of service organizations



dc.contributor.advisorHozman Jiří
dc.contributor.authorBystrianský Josef
dc.date.accessioned2017-07-09T12:51:40Z
dc.date.available2017-07-09T12:51:40Z
dc.date.issued2008-08-29
dc.identifierKOS-86804373105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/71116
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na návrh zlepšení standardních procesů na servisním oddělení společnosti Linet. Návrhy se týkají především komunikace se zahraničními partnery a týkají se různých aspektů poprodejních služeb zákazníkům - reklamační řízení, sériová vada, dodávka náhradních dílů, zprostředkování technických informací, servisní školení atd. V první části jsou popsány současné procesy servisního oddělení, spolu s určením slabých stránek těchto procesů. Navazuje rešeršní část popisující fungování procesů u jiných společností pracujících ve stejném odvětví. Hlavní část práce tvoří vlastní návrh tzv. koncepce 3C. Tento koncept se skládá z: a) návrhu systémového přístupu k servisním informacím pomocí celopodnikového informačního systému linetu K2, resp. K2 servisního modulu Linet. b) návrhu zprostředkování těchto informací, a zároveň přímého zapojení obchodních partnerů, pomocí interaktivního webového rozhraní, c) návrhu systému na vyhodnocení získaných informací, s důrazem na vyhodnocení výskytu vad výrobků. Navazujícími kapitolami je návrh systému řízení servisního školení a metodiky řešení tzv. sériové vady. Všechny návrhy byly vypracovány s cílem jejich aplikace do provozu ve společnosti linet. Na vlastní realizaci spolupracuje firma linet s externími dodavateli software a internetových aplikací.cze
dc.description.abstractDiploma work is focused on proposals for improvement of standardized processes on service dept. of company Linet. The proposals are related mainly to communication with foreign business partners and covers the various aspects of after-sales customer services, e.g. claim process, serial defect, spare parts delivery, providing of technical inforlation, service training etc. the first part of work is mapping present processes of linet service dept. together with specification of weak points. Following part describes the service processes in different companies from the same branche. Main part of work forms the proposal of 3C concept. This concept consists of: A) proposal of systematic approach to service information with in terms of general company Linet information system K2, respectively K2 service modul Linet. B) proposal of accessing the information and direct participation of business partners with help of interactive web interface. C) proposal of internal systematic evaluation of acquired information, with emphasis on product fault incidence. In Following parts I am proposing the management system of service training, and procedure of solving so-called Serial Defect. All my proposal were elaborated with the aim of their application into operation of company linet. The respective realisation of these proposals is beeing implemented by linet company with co-operation with external suppliers of software and web applications.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectProjekt B2B,servisní organizace,přímá komunikace,reklamace,Web portál,internetový obchod,vyhodnocení vad a výrobkůcze
dc.subjectProject B2B,service organization,direct communication,claim report,Web portal,Internet shop,E-shop,fault and product ratingeng
dc.titleProjekt B2B pro řízení a kontrolu sítě servisních organizací firmy Linetcze
dc.titleProject B2B for controlling the network of service organizationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2008-09-18
dc.contributor.refereePetráček Jiří
theses.degree.disciplineSystémová integrace procesů ve zdravotnictvícze
theses.degree.grantorkatedra biomedicínské technikycze
theses.degree.programmeBiomedicínská a klinická technikacze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam