Simulace inteligentního chování zvířat v dynamickém herním prostředí
Simulation of intelligent animal behaviour in dynamic game environment
dc.contributor.advisor | Žehra Marek | |
dc.contributor.author | Vondrášková Xeniya | |
dc.date.accessioned | 2017-06-07T16:22:23Z | |
dc.date.available | 2017-06-07T16:22:23Z | |
dc.date.issued | 2017-02-15 | |
dc.identifier | KOS-762877638005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/70507 | |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá výzkumem a implementací různých druhů rozhodovací logiky umělé inteligence zvířat v dynamickém herním prostředí. V práci je zahrnuto procedurální generování terénu, v němž se zvířata musí navigovat, algoritmus hledání cest v tomto vygenerovaném prostředí, rozsáhlá rešerše možných řešení rozhodovací logiky a prohledávání stavového prostoru i samotná implementace nejvýznamnějších druhů logiky. Z výsledků práce je patrné, že všechny důležité implementace dosahují srovnatelných výsledků. Nejvýraznějším rozdílem je samotná práce pro vývojáře, protože různé přístupy zahrnují odlišnou míru práce podle toho, nakolik je daná umělá inteligence ambiciózní. | cze |
dc.description.abstract | This thesis deals with the reseach and implementation of different kinds of animals artificial intelligence decision making in a dynamic game environment. The work includes procedural terrain generation, in which the animals have to navigate, a pathfinding algorithm, extensive research of possible solutions for decision making logic and state space search and the actual implementation of the most important kinds of the logic. Based on the results, it is apparent that all imporatnt implementations achieve comparable results. The most notable is the work for developers, because different approaches involve different levels of work according to how the given artificial intelligence is ambitious. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | AI, simulace inteligence, video hry, procedurální terén | cze |
dc.subject | AI, intelligence simulation, video games, procedural terrain | eng |
dc.title | Simulace inteligentního chování zvířat v dynamickém herním prostředí | cze |
dc.title | Simulation of intelligent animal behaviour in dynamic game environment | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Novák Jiří | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 18102 [942]