Zobrazit minimální záznam

Simulation of intelligent animal behaviour in dynamic game environment



dc.contributor.advisorŽehra Marek
dc.contributor.authorVondrášková Xeniya
dc.date.accessioned2017-06-07T16:22:23Z
dc.date.available2017-06-07T16:22:23Z
dc.date.issued2017-02-15
dc.identifierKOS-762877638005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70507
dc.description.abstractTato práce se zabývá výzkumem a implementací různých druhů rozhodovací logiky umělé inteligence zvířat v dynamickém herním prostředí. V práci je zahrnuto procedurální generování terénu, v němž se zvířata musí navigovat, algoritmus hledání cest v tomto vygenerovaném prostředí, rozsáhlá rešerše možných řešení rozhodovací logiky a prohledávání stavového prostoru i samotná implementace nejvýznamnějších druhů logiky. Z výsledků práce je patrné, že všechny důležité implementace dosahují srovnatelných výsledků. Nejvýraznějším rozdílem je samotná práce pro vývojáře, protože různé přístupy zahrnují odlišnou míru práce podle toho, nakolik je daná umělá inteligence ambiciózní.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the reseach and implementation of different kinds of animals artificial intelligence decision making in a dynamic game environment. The work includes procedural terrain generation, in which the animals have to navigate, a pathfinding algorithm, extensive research of possible solutions for decision making logic and state space search and the actual implementation of the most important kinds of the logic. Based on the results, it is apparent that all imporatnt implementations achieve comparable results. The most notable is the work for developers, because different approaches involve different levels of work according to how the given artificial intelligence is ambitious.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectAI, simulace inteligence, video hry, procedurální teréncze
dc.subjectAI, intelligence simulation, video games, procedural terraineng
dc.titleSimulace inteligentního chování zvířat v dynamickém herním prostředícze
dc.titleSimulation of intelligent animal behaviour in dynamic game environmenteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeNovák Jiří
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam