Analýza časových ztrát pro OOSPO v přestupním uzlu Florenc
Time loss analysis in the movement of people with reduced mobility at Florenc
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Sodomková Adéla
Vedoucí práce
Krčál Jan
Oponent práce
Matoušek Jan
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav aplikované informatiky v dopravěPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této práce je analyzovat časové ztráty osob s omezenou schopností pohybu a orientace v přestupním uzlu Florenc. V teoretické části jsou definovány osoby s omezenou schopností pohybu a orientace a popis bezbariérového prostředí. Dále je zde popsána legislativa zabývající se touto problematikou. V praktické části jsou analyzovány rychlosti pohybu skupin chodců na jednotlivých prvcích infrastruktury a na základě této analýzy je v další části práce navržen matematický model pro výpočet doby přesunu osob v rámci přestupu. Dále následuje aplikace matematického modelu na přestupy v přestupním uzlu Florenc, analýza ztrátových dob při přestupu pro jednotlivé skupiny a nakonec ověření modelu na přestupu ve stanici metra Anděl. The task of this master thesis is to analyse the loss time of persons with reduced mobility and orientation in the interchange station Florenc. The theoretical part defines the person with reduced mobility and orientation and describes accessible environment. In this part of the thesis legislation focused on this issue is also described. The practical part of the thesis analyses the speeds of groups of pedestrians on the particular elements of traffic infrastructure. This analysis can be used as the basis of the mathematical model for the calculation of time of movement during the change to other means of transport. This model is used for the changes in the interchange station Florenc. In addition, there is the analysis of the loss time by the change. At the end of thesis there is a verification of the mathematical model in the station Anděl.