Zobrazit minimální záznam

Time loss in the movement of people with reduced mobility at railway station



dc.contributor.advisorKrčál Jan
dc.contributor.authorHeindl Martin
dc.date.accessioned2017-06-07T16:20:33Z
dc.date.available2017-06-07T16:20:33Z
dc.date.issued2017-05-30
dc.identifierKOS-695600223705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70436
dc.description.abstractV posledních letech stále roste poptávka po železniční osobní přepravě, proto je důležité věnovat se přestupní problematice v rámci přestupních uzlů. S ohledem na široké spektrum složení cestujících je nutné zkoumat časové ztráty neboli rychlosti na jednotlivých prvcích přestupní trasy a dokázat určit potřebnou dobu na přestup pro každou kategorii osob. Práce se zaměřuje na podrobnou analýzu významné dílčí části přestupní doby, tedy konkrétně přesun od prvního vlaku ke druhému vlaku, s ohledem na jednotlivé kategorie cestujících. Na základě analýzy dochází k sestavení matematického vzorce pro výpočet dílčí části přestupní doby. Vzorec je následně validován pro jeho použitelnost.cze
dc.description.abstractAs demand grows at rail passenger transport, it is very important deal with problematics of transfer in transfer hub. With regard to the wide range of passenger, it is necessary to research the time lost, or the speed, on the individual elements of the transfer route and to determine the time needed for the transfer for each category of persons. The thesis deals with the detailed analysis of important parts of the transfer time, specifically moving from the first train to the second train with regard to individual categories of passengers. On the basis of the analysis, the mathematical formula for the calculation of the part of the transfer time is compiled. The formula is subsequently validated for its usability.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpřestupní doba, ztrátový čas, přestupní uzel, cestující, osoby s omezenou schopností pohybu a orientace, železniční stanicecze
dc.subjecttransfer time, loss time, transfer hub, passengers, persons with reduced mobility and orientation, railway stationeng
dc.titleAnalýza časových ztrát při pohybu OOSPO v železniční stanicicze
dc.titleTime loss in the movement of people with reduced mobility at railway stationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeJakl Filip
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav aplikované informatiky v dopravěcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam