Zobrazit minimální záznam

Issue tracking system



dc.contributor.advisorKuchař Jaroslav
dc.contributor.authorKořán Lukáš
dc.date.accessioned2017-06-07T16:13:12Z
dc.date.available2017-06-07T16:13:12Z
dc.date.issued2017-05-04
dc.identifierKOS-695599651505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70138
dc.description.abstractTato diplomová práce pokrývá analýzu, návrh a implementaci systému pro správu reklamací. První část práce analyzuje existující řešení, procesy probíhající při vyřizování reklamací a požadavky na nový systém. Následující část se zabývá návrhem systému - datovým modelem, architekturou systému a návrhem komunikačního a uživatelského rozhraní. Také se zabývá výběrem vhodných technologií. Poslední část shrnuje samotný vývoj, testování, zhodnocení výsledků a možný budoucí vývoj. Výsledný systém sestává z RESTful webové služby a webové aplikace. API je založeno na platformě Spring, webový klient na frameworku Angular. Webová služba je vystavěna na principu cloudové služby s podporou řízení přístupu uživatelů dle jejich oprávnění. Klientská aplikace určená ke správě zákaznických reklamací nabízí uživatelům rozhraní založené na doporučeních Material Design.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with analysis, design and implementation of an issue tracking system. First part of the thesis describes analysis of existing solutions, ongoing processes while handling customer issues and requirements for a new system. The following part describes system design and the selection of suitable technology. System design consists of data modelling, system architecture and web application programming and user interface design. The last part summarizes development, testing, evaluates results of the development and possible further improvements. The result of system development consists of RESTful web service and web application. Web API is created using Spring platform, web client is developed with Angular framework. Web service is built on cloud service principles with user right management support. The issue management client application provides users with a user interface based on Material Design guidelines.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectweb, REST, správa reklamací, podpora zákazníků, Java, Spring, TypeScript, Angularcze
dc.subjectweb, REST, issue management, customer support, Java, Spring, TypeScript, Angulareng
dc.titleReklamační portálcze
dc.titleIssue tracking systemeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereePolívka Pavel
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam