Aplikace herních mechanismů do seriózní hry na podporu léčby diabetes mellitus I
Application of gaming principles in serious game for treatment support in diabetes mellitus I
dc.contributor.advisor | Novák Daniel | |
dc.contributor.author | Jenčík Dušan | |
dc.date.accessioned | 2017-06-07T16:12:31Z | |
dc.date.available | 2017-06-07T16:12:31Z | |
dc.date.issued | 2017-05-25 | |
dc.identifier | KOS-695599632105 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/70111 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je aplikace herních principů do seriózní hry MyDiabetic vhodných k dosažení větší míry adherence hráčů, zejména z pohledu zvýšení motivace pro dlouhodobé hraní a edukace ohledně diabetu I. typu. V práci jsou implementovány herní mechanismy zabývající se zosobněním postavičky jakožto hráčova nového kamaráda, vysvětlení cílů hry nebo motivací hráče pomocí úkolů, díky nimž může postupovat v levelech, ve kterých se hráči odemykají nové herní předměty. Hra byla kvalitativně testována na 7 dětských diabetických participantech ve věku 5 až 15 let po dobu jednoho týdne. Výsledky testování ukázaly signifikantní zvýšení diabetických znalostí participantů společně s ochotou hru dlouhodobě hrát. | cze |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is the application of game principles onto educational game MyDiabetic which are feasible to achieve higher adherence of players, mainly from the point of motivation for a long term playing and education about type I diabetes. In this thesis there are implemented game mechanisms which enable several principles as let a player to personalize with a game character (as a player's friend), explanation of the game aims and the motivation of a player using tasks which provide a possibility to advance to new levels, leading to unlocking new objects. The game has been qualitatively tested with 7 children suffering from type I diabetes at the age of 5 to 15 over the period of one week. The results of testing indicated a significant increase in knowledge of participants about diabetes. The other outcome of the testing was an increase of willingness for long term playing. | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | MyDiabetic, zvýšení motivace, herní principy, testování, diabetes mellitus I. typu | cze |
dc.subject | MyDiabetic, increase of motivation, game principles, testing, diabetes mellitus type I | eng |
dc.title | Aplikace herních mechanismů do seriózní hry na podporu léčby diabetes mellitus I | cze |
dc.title | Application of gaming principles in serious game for treatment support in diabetes mellitus I | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.type | master thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Mráz Miloš | |
theses.degree.discipline | Umělá inteligence | cze |
theses.degree.grantor | katedra počítačů | cze |
theses.degree.programme | Otevřená informatika | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Diplomové práce - 13136 [833]