Zobrazit minimální záznam

Application of gaming principles in serious game for treatment support in diabetes mellitus I



dc.contributor.advisorNovák Daniel
dc.contributor.authorJenčík Dušan
dc.date.accessioned2017-06-07T16:12:31Z
dc.date.available2017-06-07T16:12:31Z
dc.date.issued2017-05-25
dc.identifierKOS-695599632105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70111
dc.description.abstractCílem práce je aplikace herních principů do seriózní hry MyDiabetic vhodných k dosažení větší míry adherence hráčů, zejména z pohledu zvýšení motivace pro dlouhodobé hraní a edukace ohledně diabetu I. typu. V práci jsou implementovány herní mechanismy zabývající se zosobněním postavičky jakožto hráčova nového kamaráda, vysvětlení cílů hry nebo motivací hráče pomocí úkolů, díky nimž může postupovat v levelech, ve kterých se hráči odemykají nové herní předměty. Hra byla kvalitativně testována na 7 dětských diabetických participantech ve věku 5 až 15 let po dobu jednoho týdne. Výsledky testování ukázaly signifikantní zvýšení diabetických znalostí participantů společně s ochotou hru dlouhodobě hrát.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is the application of game principles onto educational game MyDiabetic which are feasible to achieve higher adherence of players, mainly from the point of motivation for a long term playing and education about type I diabetes. In this thesis there are implemented game mechanisms which enable several principles as let a player to personalize with a game character (as a player's friend), explanation of the game aims and the motivation of a player using tasks which provide a possibility to advance to new levels, leading to unlocking new objects. The game has been qualitatively tested with 7 children suffering from type I diabetes at the age of 5 to 15 over the period of one week. The results of testing indicated a significant increase in knowledge of participants about diabetes. The other outcome of the testing was an increase of willingness for long term playing.eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMyDiabetic, zvýšení motivace, herní principy, testování, diabetes mellitus I. typucze
dc.subjectMyDiabetic, increase of motivation, game principles, testing, diabetes mellitus type Ieng
dc.titleAplikace herních mechanismů do seriózní hry na podporu léčby diabetes mellitus Icze
dc.titleApplication of gaming principles in serious game for treatment support in diabetes mellitus Ieng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeMráz Miloš
theses.degree.disciplineUmělá inteligencecze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu











Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam