Návrh simulátoru inzulinové pumpy
Design of Insuline Pump Simulator
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Benjamin Hejl
Supervisor
Novák Daniel
Opponent
Mráz Miloš
Study program
Kybernetika a robotikaInstitutions assigning rank
katedra kybernetikyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této práce je rozšíření seriózní hry MyDiabetic o senzor kontinuálního monitorování glykémie a inzulinovou pumpu. Práce rozebírá vlastnosti a limitace těchto dvou diabetických pomůcek a popisuje návrh a implementaci jejich herních modelů pro účely integrace do hry MyDiabetic. Rozšířená hra MyDiabetic byla kvalitativně testována na 9 dětech s diabetem prvního typu ve věku 7 až 16 let. Testování prokázalo, že navržené herní modely a jejich ovládání jsou intuitivní a odpovídají realitě. Sebraná zpětná vazba byla použita pro zlepšení ovládání. The subject of this thesis is an extension of a serious game MyDybetic with a sensor for continuous glucose monitoring and an insulin pump. The thesis discusses properties and limitations of these two diabetic aides and describes design and implementation of their game models for the purpose of integrating into the game MyDiabetic. The extended game was qualitatively tested on 9 children of age 7 to 16 years with type I diabetes. The testing proved that proposed game models and their control are intuitive and correspond with real products. Feedback from the testing was used for improvements in user interface.
Collections
- Bakalářské práce - 13133 [706]