Zobrazit minimální záznam

Educational Issues and their Importance for Developing Students´ Communication Skills



dc.contributor.advisorVališová Alena
dc.contributor.authorMuzika Karel
dc.date.accessioned2017-06-07T16:11:24Z
dc.date.available2017-06-07T16:11:24Z
dc.date.issued2017-05-19
dc.identifierKOS-601288981305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/70070
dc.description.abstractCílem práce je zjistit, zda učební otázky učitelů na Vyšší odborné škole a Střední průmyslové škole dopravní jsou pro žáky aktivizující. Bakalářská práce má charakter teoreticko-empirický. V teoretické části je stručně charakterizováno pojetí učebních otázek, systém kritérií jejich členění a význam pro rozvoj komunikativních dovedností. Pojednává i o motivačním aspektu učebních otázek pro rozvoj tvůrčího myšlení žáků. Empirická část sleduje na základě pozorování (pozorovací arch) využití aktivizačních učebních otázek a zároveň sleduje odpovědi žáků z jejich obsahového hlediska (formulace, originalita odpovědí, četnost).cze
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to find out whether the teaching questions of teachers at the Higher Technical School and the Secondary Industrial School of Transport are activating for pupils. The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The theoretical part briefly characterizes the concept of learning issues, the system of criteria of their classification and importance for the development of communication skills. It also deals with the motivational aspect of learning issues for the development of pupils' creative thinking. The empirical part follows the observation (observation sheet) using the activation teaching questions and at the same time monitors pupils' answers from their content point of view (formulation, originality of responses, frequency).eng
dc.language.isoCZE
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectžák, aktivizace, aktivizační otázka, aktivizační výuka, střední škola, samostatnost, tvořivostcze
dc.subjectstudent, activation, activation question activation instruction, high school, independence, creativityeng
dc.titleVýznam učebních otázek pro rozvoj komunikativních dovedností žákůcze
dc.titleEducational Issues and their Importance for Developing Students´ Communication Skillseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted
dc.contributor.refereeŠkrabal Milan
theses.degree.disciplineUčitelství odborných předmětůcze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam