Význam učebních otázek pro rozvoj komunikativních dovedností žáků
Educational Issues and their Importance for Developing Students´ Communication Skills
dc.contributor.advisor | Vališová Alena | |
dc.contributor.author | Muzika Karel | |
dc.date.accessioned | 2017-06-07T16:11:24Z | |
dc.date.available | 2017-06-07T16:11:24Z | |
dc.date.issued | 2017-05-19 | |
dc.identifier | KOS-601288981305 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/70070 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je zjistit, zda učební otázky učitelů na Vyšší odborné škole a Střední průmyslové škole dopravní jsou pro žáky aktivizující. Bakalářská práce má charakter teoreticko-empirický. V teoretické části je stručně charakterizováno pojetí učebních otázek, systém kritérií jejich členění a význam pro rozvoj komunikativních dovedností. Pojednává i o motivačním aspektu učebních otázek pro rozvoj tvůrčího myšlení žáků. Empirická část sleduje na základě pozorování (pozorovací arch) využití aktivizačních učebních otázek a zároveň sleduje odpovědi žáků z jejich obsahového hlediska (formulace, originalita odpovědí, četnost). | cze |
dc.description.abstract | The aim of the thesis is to find out whether the teaching questions of teachers at the Higher Technical School and the Secondary Industrial School of Transport are activating for pupils. The bachelor thesis has a theoretical-empirical character. The theoretical part briefly characterizes the concept of learning issues, the system of criteria of their classification and importance for the development of communication skills. It also deals with the motivational aspect of learning issues for the development of pupils' creative thinking. The empirical part follows the observation (observation sheet) using the activation teaching questions and at the same time monitors pupils' answers from their content point of view (formulation, originality of responses, frequency). | eng |
dc.language.iso | CZE | |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | žák, aktivizace, aktivizační otázka, aktivizační výuka, střední škola, samostatnost, tvořivost | cze |
dc.subject | student, activation, activation question activation instruction, high school, independence, creativity | eng |
dc.title | Význam učebních otázek pro rozvoj komunikativních dovedností žáků | cze |
dc.title | Educational Issues and their Importance for Developing Students´ Communication Skills | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | ||
dc.contributor.referee | Škrabal Milan | |
theses.degree.discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
theses.degree.grantor | oddělení pedagogických a psychologických studií | cze |
theses.degree.programme | Specializace v pedagogice | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 32151 [1261]