Záškoláctví na středních školách
Truancy in Secondary Schools
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Doležal Martin
Vedoucí práce
Dobrovská Dana
Oponent práce
Vobořilová Jarmila
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce na téma Záškoláctví na středních školách je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Konkrétně je zaměřena na žáky Střední průmyslové školy stavební a Střední odborné školy elektrotechnické v Plzeňském kraji. Cílem bakalářské prácebylo zjistit hlavní příčiny dopouštění se záškoláctví v prostředí středních škol a porovnání míry jejich výskytu na dvou typech škol. Po stanovení tří hypotéz byl vybrané skupině středoškoláků předložen dotazník umožňující hlubší vhled do jejich postojových orientací. Následně bylo vyhodnoceno dotazníkové šetření a zformulován závěr. The thesis concentrates on the truancy among secondary schools students. It is divided into two parts - a theoretical and an empirical part. The thesis focuses on the students of the Secondary School of Civil Engineering and the Secondary School of Electrical Engineering in the Pilsen Region. The aim of thesis was to find out the main sources of truancy on secondary schools and compare their occurrence on these two types of secondary schools. After determining three hypotheses, a selected group of students was given a questionnaire which was used as a tool to analyse their experience with truancy. Based on the analysis, the conclusion was framed.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]