Motivace mladých dospělých k výběru a výkonu zaměstnání
The Motivation of Young Adults to Choose Perform the Job
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kramplová Michaela
Vedoucí práce
Mynaříková Lenka
Oponent práce
Cupal Libor
Studijní obor
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudijní program
Ekonomika a managementInstituce přidělující hodnost
oddělení ekonomických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce v teoretické části předkládá přehled klasických i moderních teorií motivace a v praktické části analyzuje míru motivace mladých dospělých k výběru a výkonu práce v současném managementu firem. Dále se zaměřuje na motivační strategii firem, zjišťuje jaká je míra motivace dnešních mladých dospělých k jejich současným či budoucím zaměstnáním, nachází nedostaky v motivačních strategiích moderních firem a navrhuje, co mohou firmy využít jako výhody do budoucna. This bachelor thesis presents a review of classical and modern theories of motivation in the theoretical part and in the practical part analyzes the degree of motivation of young adults to select and perform work in the current management of companies. It also focuses on the motivation strategy of companies, identifies the degree of motivation of today's young adults to their current or future jobs, finds inadequacies in the motivation strategies of modern firms, and suggests what companies can take advantage of in the future.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32163 [623]